شبکه‌ی دیدگاه: نیروهای سرنگونی‌طلب متحد شوید didgah      

صفحه‌ی نخست‌

حقوق بشر

يادداشت هفته

 پيوندها 

يكشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶ دسامبر ۲۰۱۸



سايت ديدگاه


اگر عضو یکی از شبکه‌های زیر هستید می‌توانید این مطلب را به شبکه‌ی خود ارسال کنید:
فیس بوک Yahoo Google Twitter Delicious دنباله بالاترین

تا اطلاع ثانوی
علی ناظر

علی ناظر

سلام

همانطور که مطلع هستید در حال کدنویسی هستیم تا ستونهای اصلی سایت دیدگاه کاملا آتومات شود.

بدین منظور تا اطلاع ثانوی مسئولیت ستون نظرات به عهده همنشین بهار بوده و من در ثبت یا حذف نظرها نقشی نخواهم داشت.

ستونهای دیگر، از جمله ستون یادداشت روز، یادداشت هفته و مقالات آتومات بوده، و نویسندگان مطالبشان را مستقیما منتشر خواهند کرد.

شاد و برقرار باشید

علی ناظر

13 اردیبهشت 1389

بعدالتحریر: پس از دریافت چند نظر

با سلام

 

بسیار خوب. سوال من از دوستانی که به دنبال فرد بی طرف می گردند، این است که آن فرد کیست؟

 

بی شک تا اطلاع ثانوی و به دلایلی که در این یادداشت کوتاه آمده، آن فرد علی ناظر نخواهد بود. (تا اطلاع ثانوی، و در راستای همفکری، تنها نظرهایی که در اینباره باشد ثبت خواهد شد)

 

همنشین بهار از این موضوع (که من نخواهم توانست این ستون را اداره کنم) آگاه شد، و قبول کرد که برای تعطیل نشدن این ستون، وقت با ارزش خودش را در اختیار کاربران و نظر دهندگان بگذارد. پس از مطالعه این دو نظر، ایشان تلفنی اطلاع داده اند که هر چه تصمیم کاربران باشد به آن احترام می گذارند.

 

با توجه به این نکات، دو راه در پیش روی شما کاربران محترم است: یا پیشنهاد و انتخاب آن فرد مورد قبول همه، و یا تعطیلی این ستون (تا اطلاع ثانوی).

 

شاد باشید

 

13 اردیبهشت 1389

 

 

 

منبع: سايت ديدگاه




نسخه‌ی چاپی  
ارسال اين مطلب به دوستان

در آرشيو سايت ديدگاه:
مطالب ديگر از
علی ناظر:



[تاریخ ارسال: 05 May 2010]  [ارسال‌کننده: nima]  [  ]  
اقای ابراهیم من نمیدانم که این وحی از کجا به شما نازل شده که من تعصب ایدئولوژیک دارم وخواهان اعدام کسانی هستم که دشمن امپریالیسم نیستند؟ . دوست عزیز : اولا اینکه من مخالف سر سخت اعدام انسانها هستم و معتقدم که در ایران فردا بعدازسرنگونی رژیم اسلامی و محاکمه رهبران ادمکش رژیم و اعدام انان مجازات اعدام باید برای همیشه در ایران منع شود. دوم من به هیچ وجه تعصب ایدئولوژیک ندارم ! من یک فعال سیاسی هستم که مانند هر فعال سیاسی با وجدان دیگری وظیفه دارم که عوامل رژیم را در هرمقام ودر هر لباسی که باشند افشا کنم. من تنها منافع خودرا در یک نظام سوسیالیستی می بینم ودر این راه قدم بر می دارم. بنابراین شما هم اگر انسان اگاهی هستید و ریگی در کفش ندارید و هدف تان رهایی خودتان و مردم ستمدیده و در بند ایران از چنگال خون الود رژیم منفور اسلامی است پس مسلما بخوبی میداند که برای رهایی از چنگال این رژیم ضد انسانی نه تنها باید با رژیم و مزورانش مبارزه کرد بلکه باید باعوامل ریز ودرشت انهم که ۳۰ سال است با عملکردهای ضد مردمی خود باعث بقای رژیم شده اند مبارزه کرد. یعنی همان کاری که انسانهای مبارز و والائی همچون اقای بصیر نصیبی ۲۵ سال است که با شجاعت تمام انجام میدهند . بدون شک من وشما ادم های خوشبختی هستیم که از میان ۷ میلیون ایرانی تبعیدی ساکت و بی تفاوت لااقل تعدادی انگشت شمار همچون اقای بصیر نصیبی داریم که جان شان را در کف دست گرفته اند و از منافع انسانی ما در برابر رژیم تروریستی جمهوری اسلامی و مزدوران رنگا رنگش حمایت میکنند.درود بر اقای بصیر نصیبی
  

[تاریخ ارسال: 04 May 2010]  [ارسال‌کننده: ابراهیم]  [  ]  
به نظر من آقای همنشین بهار از همه کاندیدا های دیگر دموکرات تر هستند. ایشان حداقلش این است که ایدئولوژیک به مسایل نگاه نمی کنند و فارغ از تعصب ایدئولوژیک کسانی مثل نیما ( که خدا نکند یکوقت رئیس جمهور ایران شود چون مسلما هرکسی را که دشمن امپریالیسم نشناسد بی برو برگرد اعدام میکند . همانطور آقای بصیر نصیبی که خیلی شبیه همین نیما است .و آقای فراهانی هم که خدا خیرش دهد فقط با مجاهدین دشمنی ندارد !!) خلاصه معتدل ترین آدمی که اینجا میشود سراغ گرفت که اهل سانسور های ایدئولوژیک نیست یکی همنشین بهار است و یکی اسماعیل یغمایی . البته ایرج مصداقی هم به نظر من آدم منصفی است . به نظر من ظرف یک هفته اینجا باز باشد و هرکسی کاندید خودش را معرفی کند بعد از یک هفته هرکاندیدی که رای بیشتری آورد بشود مسئول صفحه . این شیوه دموکراتیکی خواهد بود   

[تاریخ ارسال: 04 May 2010]  [ارسال‌کننده: مهتاب]  [  ]  
با سلام
خسته نباشید. به نظر من مناسب ترین شخص برای انجام اینکار ،آقای بهرام رحمانی میباشد. موفق باشید
  

[تاریخ ارسال: 04 May 2010]  [ارسال‌کننده: جمال فراهانی]  [  ]  
نه آقای صادق ،شما اشتباه ميکنيد.من اگر از سايت ديدگاه راضی نبودم همانطور هم که قبلا گفته ام و( آقای ناظر هم به هر کسی که راضی نيست پيشنهاد داده است)، پاسپورتم را ميگرفتم و ميرفتم. مشکل من ولی اين است که کمی کلمات و حرفها را جدی ميگيرد و سعی ميکند تا آنجا که در توان دارد حرمت کلمات را نيز شخصا حفظ کند.سايت ديدگاه از روز اول خودش را سايت سرنگونی طلب معرفی کرده و همگی ما هم از مواضع راديکال آقای ناظر نسبت به رژيم جنايتکار ج.ا و تمامی دار و دسته ها و باند های درونی و بيرونيش اطلاع داريم.تعجبم از کسانی است که اولا به هيچ وجه به سرنگونی رژيم معتقد نيستند و تا اسم انقلاب و مبارزه می آيد دچار تشنجات عصبی ميشوند ولی از امکاناتی که آقای ناظر صادقانه در اختيار افراد و نيروهای سرنگونی طلبی که از بد حادثه از هم دور افتاده اند قرار داده،سوء استفاده کرده و می آيند در اينجا تبليغ استحاله و کنار آمدن با دژخيم را ميکنند. و يا صفحه نظريات ديدگاه را که وسيله ای برای تبادل افکار بين نيرو های ضد رژيم است را اشغال کرده و مشغول توطئه و خدمات رسانی به جلاد ميشوند.اشکال ديگر من شايد اين باشد که تنه ام به تن مجاهدين خورده است و به هيچ وجه حاضر نيست دشمن اصلی به هر بهانه ای اززير تيغ در برود و به ملت آدرس عوضی داده شود.معتقدم که صفحه نظرات را که يکی از نقاط قوت سايت ديدگاه است را نبايد به نقطه ضعف و آسيب پذير توسط حرامزاده های اطلاعات آخوندی تبديل کرد .آری روی اين موضوع حساسم و فکر ميکنم که مسئول اين قسمت سايت بايد با تمام وجودش پر از نفرت و کينه نسبت به حرامزاده آخوند های حاکم و جنايات مرتکب شده سی ساله آنها در حق مردم ميهنمان باشد تا بتواند با توطئه و ترفند مزدورانی که ميخواهند از اين امکان به صفوف ما رخنه کرده و ما را بی خاصيت کنند، در بيافتد.
  

[تاریخ ارسال: 04 May 2010]  [ارسال‌کننده: صادق]  [  ]  
به نظرم برای راضی نگاه داشتن آقای فراهانی و دوستانش، درخواست کنیم آقای مهدی ابریشمچی بشود مسئول ستون نظرات!
این گونه قضاوت راجع به همنشین بهار، غیر منصفانه است و از یک نگاه مزمن تمامیت خواه ناشی میشود. او مثل خیلی از ابواب جمعی این سایت -و ازجمله مسئول آن- "خودی منتقد" است. وقتی علی ناظر به او به طور نسبس اعتماد دارد باید برای ماهاکافی باشد. ضمنا آقای فراهانی گرامی اگر یک کامنت شما خدای نکرده حذف شد، مطمئن باشید باعث تاخیر در سرنگونی رژیم نمیشود!
  

[تاریخ ارسال: 04 May 2010]  [ارسال‌کننده: shayesteh vatandoust]  [  ]  
آقای ناظر عزیز سلام،
مدتی است که از مسا ئل دور بوده ام نمیدانم ماجرا چیست ،اگر درست متوجه شده باشم به خاطر نظراتی شیوه خودتان را تغییر میدهید ، اما از شما انتظار میرود قوی تر از اینها باشید ،محکم بایستید به کارتان ادامه دهید ،جا خالی کردن شما یی که جایتان را پیدا کرده ید ،یعنی خوشحالی رژیم خونریز و ددمنش، مردم ایران از شما انتظاری ایستادگی و ادامه راه را دارند پس بی تردید ادامه دهید . پیروز باشید ،
  

[تاریخ ارسال: 04 May 2010]  [ارسال‌کننده: سیامک دهقانی]  [  ]  
با تشکر از رفیق نیما؛باید بگویم که من مطلقا امکان بر عهده گرفتن ستون نظرات را ندارم. ولی بطور اصولی معتقدم که تمامی نظرات باید در اینجا درج شود؛ البته بجز نظراتی که مستقیما به افراد زنده یا بقول معروف حقوقی و حقیقی توهین و دشنام دهد و تهمت بی پایه و اساس بزند. در ضمن؛اگر کسی هم در اعلام نظراتش به مقدسات ارتجاعی و ضد انقلابی حمله کند,نباید به بهانۀ توهین به عقاید مردم مورد سانسور و ممیزی قرار بگیرد.
در ضمن باید به آقا یا خانم سروی یاد آوری کنم که سیامک اسم واقعی من است. همین!
  

[تاریخ ارسال: 04 May 2010]  [ارسال‌کننده: سروی]  [  ]  
چقدر این جا با ادا اطوار و چکنم بکنم نکنم همراه است !یک ستون نظرخواهی باز شده است . اکثرا که اسم مستعار دارند و گاها هم با هفت هشت ده تا اسم درمورد یک مطلب نظر میدهند. بعد هم که وقتی خود آقای ناظر نباشد همه چیزش پا درهوا میماند! آخر وقتی همه اسم مستعار دارند جناب نیما شما از کجا می فهمید که فلانی کیست و بهمانی باید باشد یا نباشد؟ اینجا که حتی مقاله نویس اش هم اسم مستعار دارد و همه در اختفای کامل بسر می برند وزیر زمینی هستند چه فرقی میکند که همنشین بهار باشد یا یحیی سلی یا نیما و یا اسکندر کبیر! یک قانون باید باشد که فحش و دری وری وتوهین به کسی چاپ نشود دیگر هرکسی میداند که چه چیز را انتشار دهد یا ندهد. این کار مثلا خیلی سخت است ؟ که اینهمه حرف ونقل دارد ؟ خدا بخیر کند اگر شما میخواستید مملکت را اداره کنید چه میکردید؟ بلاخره این آقای مسئول سایت کسی را میشناسد و به او این مسئولیت را واگذار میکند و لابد میداند که آن فرد با کسی غرض و مرض ندارد که نظرش را سانسور کند. حالا نمیشود کوتاه بیائید وبگذارید این صفحه نظر خواهی ادامه یابد یا باید حضرت جبرئیل از آسمان بیاید و مسئول این صفحه بشود؟

  

[تاریخ ارسال: 04 May 2010]  [ارسال‌کننده: جمال فراهانی]  [  ]  
با سلام و با تشکر از آقای ناظر به خاطر دادن امکان بحث در اين مورد. من با کانديداهای مطرح شده توسط آقای نيما،به خصوص با آقای نصيبی بسيار موافقم.چرا که افراد ياد شده و خود آقای نيما عليرغم انتقاداتی هم که به اين و يا آن نيروی اپوزيسيون انقلابی هم که دارند ولی هيچگاه و در هيچ شرايطی دشمن اصلی مردم ايران را که همان رژيم حرامزاده ج.ا و تمامی دار و دسته وابسته به آن ميباشندرا فراموش نکرده و آدرس عوضی نداده اند. لازم به يادآوری ميباشد که مخالفت من با کانديتاتوری آقای همنشين بهار به هيچ وجه جنبه شخصی نداشته و برای مثال من با کانديتاتوری خودم هم به همان اندازه مخالفم،چرا که ميدانم در اين صورت بسياری از نظرات و يا به اصطلاح نظرات را حذف ميکردم.در ضمن با اينکه اين صفحه اتومات شود و هيچ مسئولی هم نداشته باشد هم مخالفم.اين يعنی کارت دعوت از مزدوران کثيف وزارت اطلاعات.
پيروز باشيد.
  

[تاریخ ارسال: 03 May 2010]  [ارسال‌کننده: متحیر]  [  ]  
نمردیم و معنی بیطرف را هم فهمیدیم. هر کس که به رجوی و مجاهدین انتقاد داشت بیطرف نیست! هر کس که کشته و مرده ایشان بود بیطرف است!
طرف کجاست خدا می‌داند؟‌
این آقای نیما هم که از آن پدیده‌هاست. از ایشان می‌پرسم اسم چند انقلابی را ردیف کرده و انقلابی گری و مجاهدت ایشان در چند سال گذشته را توضیح دهند.
  

[تاریخ ارسال: 03 May 2010]  [ارسال‌کننده: nima]  [  ]  
همانگونه که من درکامنت قبلی ام نوشتم بهترین را ه و دموکراتیک راه اینکه تمام نظرات بدون هیچ گونه بر رسی و حذف و تغیر اتومات در ستون نظرات درج شوند . حال اگر در این بین عوامل رژیم در این ستون رخنه کنند این وظیقه کاربران مبارزه سایت دیدگاه خواهد بود که با مطالب افشاگرانه خود این عوامل را رسوا و وارد به فرار کنند. اما اگر اقای علی ناظرگرامی با این نظر موافق نباشند و خودشان هم نخواهند مثل گذشته که بخوبی این ستون را اداره میکردند اداره کنند من اقای بصیر نصیبی ویا رفقا سیامک دهقانی ویا علی یحیی پور( سل تی تی) را پشنهاد میکنم .
  

[تاریخ ارسال: 03 May 2010]  [ارسال‌کننده: علی ناظر]  [ chaporast@gmail.com ]  

با سلام


 


بسیار خوب. سوال من از دوستانی که به دنبال فرد بی طرف می گردند، این است که آن فرد کیست؟


 


بی شک تا اطلاع ثانوی و به دلایلی که در این یادداشت کوتاه آمده، آن فرد علی ناظر نخواهد بود. (تا اطلاع ثانوی، و در راستای همفکری، تنها نظرهایی که در اینباره باشد ثبت خواهد شد)


 


همنشین بهار از این موضوع (که من نخواهم توانست این ستون را اداره کنم) آگاه شد، و قبول کرد که برای تعطیل نشدن این ستون، وقت با ارزش خودش را در اختیار کاربران و نظر دهندگان بگذارد. پس از مطالعه این دو نظر، ایشان تلفنی اطلاع داده اند که هر چه تصمیم کاربران باشد به آن احترام می گذارند.


 


با توجه به این نکات، دو راه در پیش روی شما کاربران محترم است: یا پیشنهاد و انتخاب آن فرد مورد قبول همه، و یا تعطیلی این ستون (تا اطلاع ثانوی).


 


شاد باشید


 


13 اردیبهشت 1389


 


 

  

[تاریخ ارسال: 03 May 2010]  [ارسال‌کننده: خواننده]  [  ]  
با سلام
خیلی جالب است که آقای همنشین بهار این مسئولیت را به عهده گرفتند. ایشان انسان با مطالعه و با احساس بالای انسانی و مسئول میباشند. من از این بابت خوشحالم. در ضمن آقای ناظر زیاد کامنتها را سانسور میکردند.امیدوارم که آقای همنشین بهار ،همانطور که از اسمشان پیداست مثل بهار لطیف باشند ( برای کامنت گذاران )و سیاستی را که آقای ناظر داشتند ،پیش نگیرند.
در ضمن یک نکته به آقای فراهانی ،شما چه دیدگاه تنگ نظرانه ای دارید. هر کس به نظر شما با مجاهدین "مخالف" بود باید تحریم شود؟ استدلالی به این عجیبی تا حالا نخوانده بودم.
به هر حال با خوشامد گویی به آقای همنشین بهار. من یک تقاظا از آقای همنشین بهار دارم آیا ممکن است که شما مثل آقای ناظرو سایر نویسندگان عکستان را در این سایت در کنار نوشته هایتان قرار دهید ؟ ( شاید وجود دارد و من ندیده ام ) ممنون . پیروز باشید
  

[تاریخ ارسال: 03 May 2010]  [ارسال‌کننده: جمال فراهانی]  [  ]  
بنابر "تجربه کاملا شخصی" خود آقای همنشين بهار را شخصی بيطرف نميبينم و مواضع ايشان را از لابلای نوشته ها و مطالبشان حتی تا حدودی در ضديت با مجاهدين خلق و به خصوص رهبری مقاومت ارزيابی ميکنم.عليرغم احترام به تصميم آقای ناظر و همچنين خود همنشين بهار،تا زمان عهده دار بودن مسئوليت «صفحصه نظرات کاربران »توسط ايشان سکوت خواهم کرد.   

[تاریخ ارسال: 03 May 2010]  [ارسال‌کننده: nima]  [  ]  
من هم با نظراقای جمال فراهانی در مورد اقای همنشین بهار موافق هستم. از ان جائی که اقای همنشین بهار بارها در مطالب شان ضدیت خودرا با نیروهای مجاهد و کمونیستی و چپ انقلابی و سرنگونی طلب و حمایت شان را ازعوامل رژیم ( حمایت اقای همنشین بهار از بازرگان نخست وزیر خمینی جلاد حمایت اقای همنشین بهار از شبه هنرمندان فرصت طلب رژیم امثال شجریان و انتظامی و..حمایت اقای همنشین بهار از شاعر اکثریتی منصور خاکسار بعنوان شاعر مردمی!! وو) نشان داده اند که تا کنون از هیچ تبعیدی متعهد و مردمی و مترقی دیده نشده است بنابراین من به عنوان یک کاربر سایت دیگاه ایشان را کاندید بی طرفی برای مسئولیت ستون نظرات نمی دانم . من پشنهاد میکنم که ستوان نظرات هم مانند ستون مقالات اتومات شود تا احتیاج به هیچ کس برای ثبت و حذف نظرات نباشد. تا ان زمان من سکوت خواهم کرد!
  

  


[www.didgah.net] [email: irancrises@gmail.com] [© Didgah 1996]
بازچاپ مطالب سایت دیدگاه با ذکر منبع آزاد است.